Odchudzanie

 

Antycelulit Kick&Boks Cardio Spalacz tłuszczu TBC STEP Maxi spalanie Cellulit Killer

Antycelulit

To zajęcia przygotowane tak, aby w maksymalny sposób redukować objawy cellulitu, tzw. „skórki pomarańczowej”. Trening zaczynamy od 20 minutowej rozgrzewki na stepie, z prostym układem choreograficznym, po której przechodzimy do ćwiczeń na najbardziej problematyczne obszary kobiecego ciała, takie jak: uda, pośladki, biodra i okolice brzucha. Podczas zajęć zazwyczaj używane są dodatkowe obciążenia – hantle, gumy, piłki oraz step. Zajęcia z Agą.

Grafik Zapisz się

Kick&Boks

Godzinne zajęcia składające się z uderzeń i kopnięć wykonywanych na przybory treningowe, wzbogaconych ćwiczeniami siłowo-wytrzymałościowymi. Wykorzystujemy najnowsze zdobycze wiedzy w dziedzinie sportu wyczynowego, stosując miedzy innymi rozgrzewkę ukierunkowaną, która całkowicie eliminuje nudne ćwiczenia rozruchowe.

KICK&BOKS pozwoli Wam spalić nadwyżkę tkanki tłuszczowej, poprawi widocznie możliwości wysiłkowe organizmu, odstresuje po dniu pełnym emocji, a przy okazji nauczy skutecznie posługiwać się własnym ciałem. Zajęcia z Robertem.

Grafik Zapisz się

Cardio

Innowacyjny, intensywny trening cardio bazujący na elementach Rugby. Trening wzmacniający i ujędrniający całe ciało ze szczególnym nastawieniem na nogi i pośladki. Zajęcia prowadzi reprezentant Polski w Rugby – Radek.

Grafik Zapisz się

Spalacz tłuszczu

Zajęcia mające na celu:

  • kształtowanie sylwetki
  • redukcję tkanki tłuszczowej
  • poprawę wytrzymałości

Opierają się na połączeniu ćwiczeń równoważnych, koordynacyjnych, złożonych- które angażują  jednocześnie  wiele grup mięśniowych, zapewniają wszechstronny rozwój i maksymalną efektywność treningu. Zajęcia bez choreografii i  przyborów… ćwiczenia z własnym ciężarem potrafią być największym wyzwaniem. Spalaniem zajmuje się Iwona.

Grafik Zapisz się

Iwona Mucha

Prowadzący

TBC STEP

Total Body Condition – zajęcia ogólnorozwojowe, przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania intensywna forma ćwiczeń, która spala tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając główne partie mięśniowe. Trening służy poprawie wydolności, i sprawności fizycznej, jest skuteczny w walce ze zbędnymi kilogramami. Podczas zajęć Magda wykorzystuje stepy.

Grafik Zapisz się

Maxi Spalanie

To połączenie prostych ćwiczeń aerobowych oraz wzmacniania z wykorzystaniem sprzętu takiego jak np: hantle, gumy, stepy, kettlebells. Zajęcia zawierają elementy treningu TMT (total muscle trening) czyli ćwiczeń z przyspieszającym tempem co zabójczo wpływa na tkankę tłuszczową, dotlenia i wzmacnia wydolność organizmu. Zajęcia przeznaczone zarówno dla osób zaawansowanych jak i dla tych którzy dopiero zaczynają prace nad sylwetką. Jeśli zgrabne i jędrne ciało to twój cel, ten trening jest dla ciebie.

Grafik Zapisz się

Cellulit Killer

Zajęcia spalająco-wzmacniające. Trening ten ma za zadanie podnieść tętno w celu lepszego spalania tkanki tłuszczowej oraz wzmocnić partie mięśniowe, których rejony najczęściej są dotknięte cellulitem lub są mniej jędrne: pośladki, uda, ramiona.

Grafik Zapisz się