Sylwetka

 

Jędrne ciało Cross body 6 Pack/brzuch Zgrabne ciało Full body&6Pack Piłki BPU Super pupa Trening obwodowy Crossfit Brazylijskie pośladki Body shape BIP

Jędrne ciało

To zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii oraz na spaleniu tzw. „oponki”. Trening mięśni brzucha zaczynamy 30 minutową intensywną rozgrzewką cardio nastawioną na rozgrzanie dolnych partii ciała i  brzucha. Następnie przechodzimy do różnorodnego zestawu ćwiczeń mającego na celu wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz grzbietu, jak i pozbycie się tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć bardzo często używane są lekkie hantelki. Zajęcia prowadzi Aga.

Grafik Zapisz się

Cross body

To zajęcia 50 minutowe o bardzo dużej intensywności opierające się na ćwiczeniach siłowo-wytrzymałościowych, które przy użyciu sztang i ćwiczeń z własnym oporem doskonale wzmacnia ciało, spalają tkankę tłuszczową oraz poprawia kondycję. Cross Body prowadzony jest według najnowszych trendów branży fitness. Zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet jak i mężczyzn prowadzone przez Jarka.

Grafik Zapisz się

6 Pack/brzuch

To zajęcia 30 minutowe podczas których skupiamy się mocno nad jedna grupą mięśniową – brzuchem, co pozwala jeszcze lepiej pracować nad smukłą sylwetka w jego okolicy. Zajęcia połączone z treningiem cardio pozwalają na zgubienie zbędnych kilogramów oraz poprawę siły i wytrzymałości mięśni brzucha. Zajęcia prowadzi Jarek.

Grafik Zapisz się

Zgrabne ciało

Zajęcia podczas których korzystamy z przyborów takich jak piłki, TRX, dyski, wałki, po to aby zbudować smukłą, jędrną kobiecą sylwetkę, czyli naszym celem jest: wzmocnić plecy, zlikwidować „nietoperki” i podnieść pośladki. Zajęcia o dużym poziomie intensywności z Iwoną.

Grafik Zapisz się

Iwona Mucha

Prowadzący

Full body&6 Pack

Zajęcia charakteryzujące się dużą intensywnością, podczas których następuje spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia skupiają się na wzmocnieniu mięśni całego ciała. Jeżeli lubisz się porządnie zmęczyć to nie może Cię na nich zabraknąć. Zajęcia z Jarkiem.

Grafik Zapisz się

Piłki

Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek o charakterze wzmacniającym, które mają na celu ujędrnienie ciała i kształtowanie smukłej, kobiecej sylwetki. Stopniowo rosnąca intensywność i wiele wariantów ćwiczeń sprawia, że każda z Was może dobrać poziom trudności do swoich możliwości. Ćwiczenia z zaangażowaniem zmysłu równowagi to spore wyzwanie ale doskonale wzmacnia mięśnie głębokie co w przyszłości może przyczynić się do zapobiegania kontuzjom. Wszystkich zalet nie sposób wymienić dlatego przyjdź i przekonaj się sama! Zajęcia prowadzi Iwona.

Grafik Zapisz się

Iwona Mucha

Prowadzący

BPU

To zajęcia zaczynające się od 20 minutowej rozgrzewki aerobowej, po której przechodzimy do właściwej części zajęć – kompleksowego zestawu ćwiczeń na wszystkie partie ciała. Celem zajęć jest wyrzeźbienie ciała i nadanie mu sprężystości i elastyczności. Ponieważ w zajęciach nie występują żadne skomplikowane choreografie, polecane są  każdemu kto chce poprawiać kondycję oraz wygląd swojego ciała. Regularne treningi wzmacniają mięśnie i doskonale spalają zbędną tkankę tłuszczową. BPU prowadzi Aga.

Grafik Zapisz się

Super pupa

Zajęcia ukierunkowane na zbudowanie kształtnych i jędrnych pośladków zarówno u Pań jak i u Panów. Intensywność dobierana jest indywidualnie, według możliwości ćwiczących. Zajęcia trwają 45 min i są prowadzone przez Łukasza.

Grafik Zapisz się

Trening obwodowy

Funkcjonalny – trening, który poprawia wzorce ruchowe (m.in. ręce nad głową, wyciskanie, przysiad, wykrok) Za pomocą ćwiczeń mobilizacyjnych opracowujemy stawy – kostki, kolana, biodra, barki i kręgosłup tak, aby przywrócić normalną sprawność i zakres ruchu. Ćwiczenia wzmacniające utrwalają osiągnięte efekty oraz poprawiają wygląd. Trening zakończony jest przyśpieszeniami, które wprowadzają metabolizm na wyższy poziom = spalasz więcej. Zajęcia rozpoczynają się pokazem i objaśnieniem ćwiczeń. Następnie wykonujemy rozgrzewkę w pozycjach niskich. Uzupełnieniem zajęć jest krótki stretching, który często pomijasz w swoim treningu, prawda? Na zajęcia zaprasza Iwona.

Grafik Zapisz się

Iwona Mucha

Prowadzący

Crossfit

Intensywny program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni. Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. Na zajęciach ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniowo – oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję. Crossfit prowadzi Dawid.

Grafik Zapisz się

Dawid Cichosz

Prowadzący

Brazylijskie pośladki

Chcesz mieć jędrne pośladki, bez zwiększania obwodu ud? Te zajęcia są dla Ciebie;) Prowadzi je Iwona.

Grafik Zapisz się

Iwona Mucha

Prowadzący

Body shape

Zajęcia, których celem jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni, z naciskiem na kształtowanie kobiecej sylwetki.
Bez choreografii, z użyciem sprzętu tj. hantle, gumy, piłki, stepy, dyski
2x w tygodniu, z podziałem na grupy mięśniowe

np.: wtorek: pośladki i ramiona
sobota plecy i brzuch

Dużo ćwiczeń, przyjemne serie, energetyczna muzyka, smukłe i jędrne ciało gwarantowane

Słowo od Iwonki:
Zgrabne ciało jest w zasięgu ręki, a skoro czas i tak upłynie to może by go dobrze wykorzystać?

SUKCES:
50% SIŁOWNIA ćwicz porządnie – masz moje pełne wsparcie podczas zajęć, zawsze pomogę!
50% KUCHNIA – jeśli potrzebujesz schudnąć to Twoje efekty są zależne od tego co masz na talerzu 🙂

Grafik Zapisz się

Iwona Mucha

Prowadzący

BIP

Zajęcia, których celem jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni, z naciskiem na kształtowanie kobiecej sylwetki.
Bez choreografii, z użyciem sprzętu tj. hantle, gumy, piłki, stepy, dyski
2x w tygodniu, z podziałem na grupy mięśniowe

np.: wtorek: pośladki i ramiona
sobota plecy i brzuch

Dużo ćwiczeń, przyjemne serie, energetyczna muzyka, smukłe i jędrne ciało gwarantowane

Słowo od Iwonki:
Zgrabne ciało jest w zasięgu ręki, a skoro czas i tak upłynie to może by go dobrze wykorzystać?

SUKCES:
50% SIŁOWNIA ćwicz porządnie – masz moje pełne wsparcie podczas zajęć, zawsze pomogę!
50% KUCHNIA – jeśli potrzebujesz schudnąć to Twoje efekty są zależne od tego co masz na talerzu 🙂

Grafik Zapisz się

Iwona Mucha

Prowadzący