Zdrowie

Zdrowy kręgosłup Joga Pilates Senior Trening medyczny TRX Stretch&Relaks Power Joga

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Celem jest wydłużenie kręgosłupa, odciążenie krążków międzykręgowych (dysków), rozluźnienie niepotrzebnych napięć oraz wzmocnienie mięśni posturalnych. Na zajęciach porzucamy stare, niekorzystne nawyki i uczymy się nowych, które sprzyjają zdrowiu i dobremu samopoczuciu.

Grafik Zapisz się

Joga

Joga Vinjasa polega na płynnych przejściach z asany do asany. Ruch powinien być skorelowany z oddechem, który w jodze odgrywa kluczową rolę. Zaleca się utrzymywać wdech i wydech nosem. Niektóre asany (pozycje) ze względu na ich specyficzne działanie są utrzymywane dłużej (kilka oddechów). Zajęcia zakończone są krótkim relaksem i prowadzone przy muzyce.

Grafik Zapisz się

Monika Klisch

Prowadzący

Pilates

Pilates to zajęcia z nurtu Body&Mind, opierające się na spokojnym, płynnym treningu całego ciała wymagającym koncentracji umysłu. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni w pełnej kontroli nad ruchem. Metoda pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów, uczy pogłębionej świadomości ciała. Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Poprawia stabilność kręgosłupa i relaksuje. Pilates zwiększa siłę mięśni niemalże całego ciała, w szczególności mięśni brzucha, a także pleców i pośladków. Ponadto pilates wzmacnia mięśnie dna miednicy – dzięki temu ćwiczenia pilates zapobiegają obniżaniu się narządów rodnych, a także poprawiają satysfakcję seksualną. Pilates został wymyślony głównie z myślą o osobach, które mają kłopoty z kręgosłupem. Wzmacniając mięśnie stabilizujące i podpierające kręgosłup oraz inne mięśnie, dzięki którym pozycja kręgosłupa jest stabilna,

Pilates poprawia jednocześnie stabilność i mobilność kręgosłupa i miednicy. Dzięki temu sylwetka jest wyprostowana, a osoby ćwiczące pilates mają mniejszą skłonność do garbienia się i nie dokuczają im bóle pleców. Trening ten jest polecany osobom powracającym do aktywności po kontuzjach, a także jako uzupełnienie treningu siłowego i wytrzymałościowego. Zajęcia prowadzi Maja.

Grafik Zapisz się

Senior

Zajęcia skierowane dla osób powyżej 60 roku życia. Mające za zadanie w miłej atmosferze oraz w bezpieczny sposób poprawić ogólny stan zdrowia każdego uczestnika. Podczas zajęć pracuje się nad wzmacnianiem, rozciąganiem i równowagą całego ciała, a przede wszystkim mięśniami głębokimi odpowiedzialnymi za stan naszego kręgosłupa. Zajęcia prowadzi Grzesiek.

Grafik Zapisz się

Trening medyczny

Zajęcia w małych, kameralnych grupach, pozwalające na indywidualne podejście trenera do każdej ćwiczącej mamy, uwzględniając jej potrzeby i problemy zdrowotne. Trening oparty na metodzie pilates wzbogaconej o ćwiczenia funkcjonalne, trening dna miednicy, pilates powięzi i elementy treningów medycznych (profilaktyka i rehabilitacja nietrzymania moczu, rozejścia mięśnia prostego brzucha, przygotowanie do świadomego porodu, nauka technik oddechowych i relaksacyjnych, ćwiczenia przeciwzakrzepowe i przeciwobrzękowe).
Do uczestniczenia w zajęciach nie trzeba już posiadać karnetu, ani kart systemów zewnętrznych (np. Benefit) ‼️ Koszt uczestnictwa w treningu medycznym to 20 zł. Na zajęcia obowiązują zapisy.
Grafik Zapisz się

TRX

To zajęcia z wykorzystaniem specjalnych taśm podwieszonych. System opracowany na potrzeby elitarnej jednostki wojskowej w USA znalazł świetne przełożenie w branży FITNESS i jest skierowany zarówno dla kobiet jak i mężczyzn w każdym wieku i na każdym stopniu wytrenowania. Podczas treningu TRX wykorzystywany jest opór własnego ciała oraz grawitacja aby jeszcze mocniej pracować nad siłą, wytrzymałości oraz elastycznością mięśni całego ciała. Zajęcia kształtują również równowagę oraz zapobiegają w doznawaniu różnego rodzaju urazów podczas uprawiania różnych sportów. Zajęcia prowadzą Grzesiek, Łukasz i Robert.

Grafik Zapisz się

Stretch&Relaks

Zajęcia podczas których korzystamy z przyborów takich jak piłki, pasy, wałki, po to aby zwiększyć zakres ruchów, przywrócić równowagę mięśniową, zniwelować napięcie i przykurcze mięśni. Regularnie uprawiany stretching pozwala odzyskać sprawność ruchową i gibkość. Trening odbywa się przy spokojnej i wyciszającej muzyce aby w pełni rozluźnić się i zrelaksować. Polecany wszystkim, którym na co dzień zawsze brakuje czasu lub umiejętności by się rozciągać. Niezbędny zarówno dla osób regularnie ćwiczących jak i tych, które na pracują w jednej pozycji. Zajęcia prowadzi Marek.

Grafik Zapisz się

Power Joga

Dynamiczny system pracy z ciałem, składający się z płynnych przejść pomiędzy asanami (pozycjami) połączony z głębokim oddechem pozwalający zagłębić się we własne „tu i teraz”. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, wzmacnia i uelastycznia ciało, zapobiega/przeciwdziała bólom kręgosłupa, pomaga zredukować wagę, dotlenia i oczyszcza organizm, poprawia samopoczucie i ogólny stan zdrowia. Łączy trening fizyczny z terapią dla ciała, ducha i umysłu. Redukuje poziom stresu, uwalnia nagromadzone napięcia mięśniowe oraz powięziowe. Spośród innych typów jogi wyróżnia się większą intensywnością i płynnością.

Grafik Zapisz się